Vés al contingut
x

En motiu del 400 aniversari del seu naixement.
Les vespres a la Mare de Déu són un clar exemple de polifonia i policoralitat: tres plans sonors —solista i dos cors a quatre veus mixtes— amb el suport del baix continu conformen l’espectre sonor de l’obra.

En motiu del 400 aniversari del seu naixement.
Les vespres a la Mare de Déu són un clar exemple de polifonia i policoralitat: tres plans sonors —solista i dos cors a quatre veus mixtes— amb el suport del baix continu conformen l’espectre sonor de l’obra.

En motiu del 400 aniversari del seu naixement.

Les vespres a la Mare de Déu són un clar exemple de polifonia i policoralitat: tres plans sonors —solista i dos cors a quatre veus mixtes— amb el suport del baix continu conformen l’espectre sonor de l’obra.

En motiu del 400 aniversari del seu naixement.
Les vespres a la Mare de Déu són un clar exemple de polifonia i policoralitat: tres plans sonors —solista i dos cors a quatre veus mixtes— amb el suport del baix continu conformen l’espectre sonor de l’obra.

En motiu del 400 aniversari del seu naixement.

Les vespres a la Mare de Déu són un clar exemple de polifonia i policoralitat: tres plans sonors —solista i dos cors a quatre veus mixtes— amb el suport del baix continu conformen l’espectre sonor de l’obra.

Subscriu-te a 18-Cererols